Followers

02/10/2010

today workout - back and tricep


Dah 3 hari gua tak turun gym. Hari ni dapt juga gua lepas gian di gym. Gua carry on jadual body part gua minggu ni. So hari ni gua workout untuk back. Back ni gua buat secara superset.

Sejak kebelakangan ni gua sering di tanya macam mana nak buat superset workout. Susah nak terangkan secara penulisan. Kalau ada sesiapa yang terbaca diarigym gua ni, hope lu orang check kat chart yang gua letak tu.

So hari ni, ini la trainngi exercise yang gua buat. Cuba la lu orang refer nama ni pada carta di sidebar gua.

Back workout:
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Tricep workout
  • Seated dumbell Extension
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Hopefully sedikit membantu kalau lu orang dapat refer pada carta yang gua letak di sidebar. Gua ade terfikir untuk letak clip video trainning gua. Tapi cam segan pula.

Nanti la gua fikirkan dulu. Maybe kalau gua nak bagi penerangan melalui clip lebih senang kot.

Actually blog ni gua wujudkan untuk diari gym gua. Pasal tu tajuk pun diarigym.blogspot.com. Tapi rasanya, cam ok juga gua share diari gym gua dengan bloggers yang lain. Kalau ada yang terjumpa gua di gym, tegur je. Kita boleh share sesame cara workout.

Venue trainning hari ni, gym precit 9.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat