Followers

10/10/2010

Today workout - overall


Mengahabiskan masa di gym memang menjadi hobi gua. Selagi badan tak letih selagi tu gua tak stop. Hari ni pada mulanya ingat nak workout back part. Pikir-pikir baik gua buat semua part. Sebab memang setiap hari ahad gua akan buat semua part.

Kira macam nak warm up la.

Kalau orang tak main besi, memang tak bina dengan sukan ni. Seriusly sukan pada gua amat best. May be sebab gua dah start main besi since gua form 4 lagi kot.

Actually gua ada juga tarik member2 gua join gua, tapi tak ramai yang boleh maintain semangatnye. Main kejap belah. Sebab tak larat.

Latihan hari ni, agak berat. Sebab gua saja nak test power streght gua. Ya la selalu gua tak main berat sangat. Sebab nak kena buat ikut skill yang betul So lebih tertumpu pada skill. Hari ni tumpuan pada power. Tapi bab power ni gua cuma test kat chest, dan squat je. part lain gua main macam biasa.

Workout hari ni:
Warm up:
  • 10 minit jog
  • Superset sit up 6 set

Kemudian gua akan workout part shoulder:

  • Seated military press
  • front dumbell raise
  • Seated lateral raise

Chest workout:

  • Bench Press
  • Dumbell fly
  • Pull Over

Arm workout:

  • Alternate arm curl
  • tricep dumbell extension
  • bar reverse curl

Leg workout:

  • Leg curl
  • Squat
  • leg extension
Hari ni gua rasa kepenatan sikit. Walaupun gua dah telan Lipo 6x tadi, tapi terasa juga penat. May be sebab tak cukup makan kot. Tapi semangat gua tetap kuat. Sebab masa main gym tadi, gua tengok highligt kenduri kawen angkasawan negara.

Terus gua rasa," gua kena nampak segak time sanding nanti."

Venue hari ni gym precint 9.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat