Followers

25/10/2010

Gym sebelah petang

Gym di petang.

Hari ni gua pergi gym sebelah petang juga. Tengah hari pergi, petang pun pergi. Sebelah petang gua train cardio. Pastu angkat besi sikit-sikit. Biasanya gua akan main bicep.

Actually sebelah petang gua pergi gym cuma nak lepak dengan meber-member. Member office gua ramai yang datang sebelah petang. Lately ni, dorang suka datang gym. Gua join dorang trainning sekali.

Shah dan ein semakin menampakkan improvement. Stamina pun dah ok. Cuma strenght tak berapa lagi. Memang agak susah bagi newer macam dorang nak dapat strenght. Kena lebih main drop set. Baru dapat power.

Ok, kali ni julung-julung kalinya gua show kat luorang picture coach gua.

siapa punya bicep lagi besar?

ok, gua kalah. Wak punya lagi besar

Hari ni ramai pula budak office gua turun gym. Tak kira laki mahu pun perempuan. Kira trainning petang ni boleh dikira trainning suka ria.

Gua rasa kena kuatkan diet lagi la. Tadi member gua cakap, bulan 12 ni ada Mr Fitness. Kalau gua nak menang, gua kena reducekan berat gua lagi. Haiyo mau diet lagi. Gua ingat dah boleh lepas diet punya seksa.

Takpe, usaha tangga kejayaan. Mr fitness kali ni gua punya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat