Followers

29/10/2010

Bicep dan back


Semalam gua train dua part. Tengah hari gua buat bicep workout. Petang gua main back.

Actually petang semalam gua ingat nak main light2 je. Tapi member gua zack ajak join sekali main back. Tapi bagus juga. Zek ni selalu juga masuk competition. So boleh la gua cedok sikit ilmu superset dari die.

Superset menurut zek, semua harus di lakukan secara 2 in1. So maknanya dua jenis exercise dalam sekali jalan.

Gua try semalam. Memang penat. Tapi kepenatannya sama macam gua train dengan wak dulu. Walaupun dah telan 2 biji lipo 6x tapi penat juga. Maybe pasal gua jog sebelum tu kot. Jenis workout still sama dengan apa yang gua buat sebelum ni.

Story pasal jog sikit. Semalam isu jog ni hangat sikit. Wak tak bagi aku jog. Sebab bila jog muscle akan pecah. So lepas ni gua tak jog lagi. May be naik beasikal je kalau nak buat fitness.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat