Followers

26/10/2010

Today workout - Shoulder

Jadual hari ni turn untuk chest workout.

Sebelum gua perkenalkan , gambar kat atas ni MIke. Our 2010 Mr Malaysia. Saja gua letak gambar dia. Lets focus on his shoulder part.

Nak dapat shoulder macam syukri ni memang payah. Gua pun tak dapat lagi. Tapi sedang berusaha untuk dapatkannya.

Bila setiap kali turn shoulder, gua mesti rasa letih sikit. May be sebab buat yang 3 in 1 punya superset tadi kot. Minggu lepas gua dah terangkan cara 3 in 1 super set tu. Actually, untuk semua part boleh kita lakukan 3 in 1. Bagi yang nak buat ripp macam gua, adalah bukan saja di galakkan, tapi dah jadi wajib buat.

Memang la penat. Ni sekarang pun rasa lenguh lagi bahu gua. Belum lagi gua buat giant set lagi. Kalau giant set, lagi penat.

Ok ni senarai trainning gua tadi:
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Ok, gua dah nak start latihan Mr Fitness. Gua rasa nak bersungguh la. Mr Fitness tu akan di buat pada disember ni. Hopefully trainning gua berhasil.

Kena start diet betul ni.

Venue Gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat