Followers

27/10/2010

Today workout- back

Menuju Mr fitness bulan 12.

Ceh ayat nak gempak. Gua macam serius je nak masuk. Dah la masa tu gua tengah sibuk nak kahwin, pastu nak masuk Mr Fitness pula. Fikir-fikir balik apa salahnya. Mana tahu ada rezeki, dapat juga tambah duit.

Hari trainning gua adalah back workout.

Kalau dulu bila sampai time nak buat back workout , mesti malas. Tapi sekarang, tak ada hal. May be sebab badan gua dah keluar kepak sikit. Keluar ke?

Tarinning hari ni semuanya gua buat superset. Cuma repetiation masih gua kekalkan 10 kali. Tapi, ada yang kata kalau nak buat superset repeatiation mesti la 20. Baru jadi. Kalau nak buat macam tu, nampak gayanya gua kena kurangkan weight. Kalau tak mana larat.

Senarai exercise hari ni adalah:
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Venue gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat