Followers

15/10/2010

Lipo 6 black

Semalam gua dah dealkan LIpo 6 black. Tapi bukan untuk gua la.

Kan hari tu gua cakap gua train dua orang member gua. Gua bagi dorang pilihan nak Lipo biasa atau Lipo black. Harga lebih kurang. Tapi lipo black ni formula baru. May be lebih cepat membakar lemah.

Gua pakai Lipo6 x. Pada gua dah cukup ok. Lagi pun gua memang dah ambil stok untuk gua guna selama 4 bulan.

Setelah gua search sikit pasal Lipo black, gua rasa ok untuk kawan gua. Sebab member gua tu macam kembar afdlin shuaki. So may be boleh reduce berat die cepat sikit. Paling penting dia mesti follow jadual makan yang betul.

Semalam gua usha blog fabodylous. Dia kata kena makan 6 kali sehari untuk reduce berar. Gua stuju. Tapi kuantiti makanan di ambil perlu betul.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat