Followers

08/10/2010

Today workout - Chest

Gua agak kebizian sikit. Sekarang ni lepas balik gym, gua selalu kena rushing. Balik gym terus buat kerja kejap, pastu solat. Sebab tu gua tak dapat update blog gym gua lepas main.

Semalam workout chest. Bosy part yang paling gua suka untuk workout.

Gua suka workout chest sebab, bila chest dapat bentuk badan dah boleh kire jadi la. Cuma bahagian abdomen yang kene kasi keluar sixpack. Lately ni, ramai kata gua dah susut. Mungkin sebab hasil dari latihan gua yang agak berat . Mana taknya seminggu 6 kali trainning.

Ok ni senarai workout semalm:
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Itu senarai yang betul-betul hanya untuk chest yang gua semalam. Kalau warm up dan coolling down gua buat macam biasa. Chin up dan super set sit up.

Seriously superset sit up ni sangat berhasil. Perut gua makin kecil. Pastu tanda2 nak keluar six pack pun dah nampak. Semalam gua pose body gua depan cermin, peh dah ada kepak. Payah nak dapat tu.

Venue semalam di Gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat