Followers

17/10/2010

Rest workout


Hari ahad.

Dulu gua selalu cakap, " kenapa gym selalu kosong kalau hari ahad?"

Actually tak semua gym. Mungkin kebetulan ahad tu gua pergi gym, and gym pun sunyi. So gua keluarkan kenyataan macam tu. Masa tu gua akan cakap ," orang Malaysia suka tidur je hari ahad."

So ahad ni gua rest. Tak pergi gym. Sebab minggu ni gua tak rest langsung. Hari ni, lipo 6 x pun gua tak makan. Sebab nak bagi neutralkan balik badan gua. So apa lagi, updating blog gym di Mc Donald la.

Curi diet sikit.

Gua sedang mencari formula terbaik untuk diet. Di mana ia seimbang dengan workout. Kalau tak seimbang mau terbalik jadinya badan. Ya la, cuba bayangkan diet bagai nak gile. Pastu workout tak larat. Tak guna juga.

Semalam gua sembang kat FB dengan seroang bodybuilder yang champ. Gua tanya la pasal diet terbaik. Dia syorkan makan 6 kali sehari. Serius ni bukan kali pertam gua dengar benda ni. Tapi cuma gua masih tak cuba lagi.

Sebab time dicipline gua.

Mulai esok gua nak buat macm tu la. Makan 6 kali sehari. Makan dengan kadar yang sederhana. May be berkesan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat