Followers

16/10/2010

today workout - back + bicep + squat



Hari ni masuk hari ke 6 untuk minggu ni gua training. Biasanya dalam semimggu gua akan rest hari jumaat. Di sebabkan ada member minta tunjuk ajar, so gua turun gym juga. Gua cuma jog dan buat sikit bicep dan tricep.

So hari ni gua training alone. Sambil feel dengar lagu-lagu macam hotel califonia dan seantero dengannya.

Pilihan body part hari ni adalah bahagian back. Tapi macam biasa la. Kalau hari sabtu, gua akan main gym sampai 3 jam. Maklum la hari cuti. Dari gua tido, baik trainning kaw punye. Gua plus workout dengan part bicep dan squat.

Ok, ni list training gua:
  • jogging 20 minit
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
  • Barbell Curl
  • Dumbell Curl
  • Alternate Dumbell Curl
  • Leg curl
  • Squat
  • Machine seated squat
  • leg extension
Ha, banyakkan. Mau tak 3 jam. Kalau orang lain mesti jemu duduk dalam gym lame2. Tapi gua tak Kalau boleh nak buat gym tu macam bapa gua punya.

Venue gym ari ni, gym rakyat KBS.

1 comment:

MOFASAD said...

gua rasa nie 1st aku masuk blog lu..

men gym?

gua minat. tapi takde geng la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat