Followers

19/10/2010

Trainer yang tak bertauliah


Petang semalam gua ke gym lagi. Gua jarang trainnig petang. Kalau gua turun petang pun sebab nak ajar orang.

Mad Shah dan Ein.

Semalam dua orang mamat ni meneruskan sesi latihan dengan gua. Dorang biasanya masuk gym pukul 6. So dapat dorang trainning sejam lebih. Gua limitkan sampai 7.30. Kalau ikutkan memang tak banyak gua boleh ajar. Tapi gua bagi setakat yang dorang mampu buat.

Biasa la, bagi yang baru masuk gym, energy doroang memang sangat terhad. So weight tak boleh bagi yang heavy.

Untuk minggu yang awal ni gua cuma bagi traiing set overall punya. Gua selitkan sikit superset. Tu untuk part shoulder. Jimat masa sikit. Tapi lebih efective.

Ok, chart kat atas ni actually for beginner. Kebanyakkan gua ajar member gua tu ikut flow chart ni. Nanti bila dorang dah ade energy dan power, gua akan tukar style training.

Venue, Gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat