Followers

24/10/2010

Evironment gym



Jumaat lepas.

Gua pergi usha gym kat office gua. Ada ura-ura kedengaran nak minta gua jaga gym kat office. So sebagai langkah pertama, gua pergi la buat lawatan budiman kat gym tu.

Haiyo, barang tak cukup la. Tu ayat pertama yang keluar kat mulut gua. Pasal barang tak berjaga tu tak payah cakap. Dah memang tak ada orang jaga. Sebab tu dengar orang nak suruh gua jaga.

Actually gua tak kesah.

Tak ada hal. Pada gua, paling penting jangan banyak songeh kalau gua nak buat apa-apa kat gym tu. Nak minta tambah barang ke, nak minta ape-ape ke. Kalau tidak, lu orang jaga sendiri.

Barang lama tu gua tengok ok. Cuma ada la sikit-sikit yang dah tak elok. Ala, kalau gua betulkan sendiri pun boleh. Tapi, sebelum semuanya official, gua tak mau nak touch ape-ape. Nanti banyak pula yang bising.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat