Followers

13/10/2010

Today workout- back


Gua macam terkejar-kejar sekarang. Kerja la, persiapan nak kawen la. Tapi macam mana sibuk pun gua tetap akan ke gym. Hari ni gua trainning back. Dulu kalau jadual gua kena main back, mesti gua rasa malas.

Tapi sekarang, tak ada hal punya. May be sebab gua makan Lipo 6 x kot.

Actually, gua main gym time lucnh. Orang lain sibuk melahap, gua sebuk dengan besi. Itu la gua. Makan tak penting sangat. Sunnah nabi s.a.w kan makan hanya ketika lapar, stop sebelum kenyang.

Masa tengahari, gym tak ramai orang. Paling ramai pun 6 or 7 orang. Wak as gua punya coach pun paham-paham time tu. Dia buka music yang best2. Cam metalica, atau pun sezamannya dengannya. Dan masa tu gua rasa amat selesa untuk fokus workout gua.

Ok ni senarai trainning gua hari ni :
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Kalau lu orang nak tahu, music adalah sangat membantu dalam exercise. Bila ada music, trainning jadi cambest je. Tapi lu orang kena ingat, music yang di pilih mestila yang lu orang rasa sedap di dengar.

Tapi kat gym gua, selalunya music tecno yang dorang pasang. Layankan aje.

Venue hari ni di Gym Rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat