Followers

03/10/2010

Best Chest Workout Weight Training Exercises

Chest dan shoulder. Gua terjumpa clip macam mana nak train chest dan shoulder ni.

Dan gua rasa clip ni ok untuk share dengan lu orang.

Kalau gua nak buat clip sendiri, tak ada sapa nak tolong rakamkan. Nanti2 la gua buat clip sendiri.

Actually ni semua basic je.

Bukan superset style. Kalau super set style dia lebih kepada gabungan exercise. So lagi penat la.

Gua tengok clip ni, rupanya ada lagi cara workout yang gua tak tahu.

Memang cetek lagi ilmu gua. Tengok badan la.Mana complete lagi. Kalau dah complete lain la cerita kan.

So luorang kalau rajin, usha la clip ni.



Nanti kalau luorang ada masa pergi gym, cuba try teknik yang mat salleh ni tunjuk. Tapi kalau ada trainner kat gym tu, better lu orang tanya dulu.

Sebab bagi yang beginner, perlu ada master yang pantau. Sebab, sebarang kesilapan boleh membawa kepada kecerderaan. Sharing is caring kan. See gua dah share kat luorang tips ni. Nanti kalau gua sempat and jumpa lagi clip yang bagus, gua upload lagi.

Good luck.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat