Followers

28/09/2010

Today workout - Shoulder


Latihan hari ni hanya tertumpu pada bahagian bahu. Sebelum trainning gua usha jap bahu gua kat cermin. Ayo, macam dah bertambah besar je. Maybe sebab ada campuran lemak. Sebab tu hari ni gua hanya nak fokus bahagian bahu je.

Shoulder workout:
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Ha..semua tu gua buat hari ni. Walaupun pada mulanya gua rasa mengantuk masa nak pergi gym, tapi bila tangan dah jumpa besi, ngantuk pun hilang. Rasa macam tak puas pula main besi hari ni.

Venue, GYM rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat