Followers

26/09/2010

Todat Workout- Overall warm up

Ni gambar tahun 2005

Latihan hari ni gua buat semua part badan. Sebab semalam gua dah rest. Mana taknya pergi bersama keluarga bakal mertua. Makan comfirm la dah tak dapat nak di kawal. Asyik orang ajak makan.

Tapi gua cuba juga control untuk tak makan terlalu banyak.

Workout hari ni :
  • alternate dumbell press
  • alternate front raise
  • side laterall raise
  • bench press
  • dumbell fly
  • dumbell pull over
  • barbell armcurl
  • seated dumbell extension
  • tricep pushdown
  • squat
  • leg extension
  • leg curl
Actually before gua bla dari gym , ada dua exercise gua buat untuk kaki. Tapi gua tak tahu nak letak nama. Exercise tu guna machine yang khas. Ianya tertumpu pada bahagian peha sebelah kelenkang, dan juga bahagian luar peha.

Sit up dan chin up gua buat macam biasa iaitu time warm up dan cooling down.

Ada sorang mamat yang main kat situ tegur gua, dia kurang minum air. Tapi dia guna hydrosix cut. Hydro ni fat burner. Kalau guna fat burner, sangat penting untuk minum air dengan banyak. Leih-lebih lagi kalau fat burner tu panas.

Kalau tak alamtnya, penyaking datang le. Contoh sakitnya, macam gout, sakit buah pinggang, sakit tulang belakang, dan kemungkinan besar boleh mandul.

Venue hari ni, OHM gym Bukit Beruang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat