Followers

01/09/2010

Today workout


Gua ingat nak bubuh tajuk cam ni la untuk siri training gua.

Hari ni gua workout shoulder. Gua usha wak suruh dia ajar superset workout untuk shoulder. Gua sebelum ni tak pernah main jenis yang superset. Maklumlah, ilmu cetek. Nasib wak sudi mengajar.

Kesilapan yang biasa dilakukan oleh beginner body builder, suka main sekerat-sekerat. Cuba tengok arnold ni angkat dumbell. Dia angkat tinggi2. Tak angkat sekerat2.

Gua dulu suka main sekerat2. Sebab ringan sikit. Pastu boleh angkat berat-berat. Sebab tu sampai sekarng tak jadi2 lagi.

Nak buat badan ni bukan senang. Tak boleh ada jalan singkat. Supplement tu cuma menokong saja. Paling penting adalah semangat dan disiplin. Workout pun tak ponteng-ponteng. Baru jadi badan tu.

Sama macam nak kuruskan badan, kena ada disiplin yang tinggi. Kalau tidak, baik tak payah diet.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat