Followers

17/09/2010

OHM Gym with the bro


Isnin lepas, gua dah start balik aktiviti gym gua. Gua pergi melawat gym lama gua yang dekat melaka.

Peh banyak dah berubah gym ni. Equipment dah banyak. Pastu pula ada protien kaunter. So bro gua dengan mengadanya nak minum protein. Gua belanje dia minum Awesom muscle. Sebelum gerak, kat rumah gua dah bagi dia makan lipo 6 x.

Trainning gua minggu ni bermula dengan chest workout. Oklah. tapi kali ni gua workout 2 part sekali. Lepas habis buat chest, gua terus continue dengan tricept workout.

Dekat ohm gym, agak kurang mesin untuk workout chest. So gua guna manual punya cara. Tapi untuk tricept, gua rasa cukup pula equipment dia.

Minggu ni gua dah start tak makan nasi. Sebagai ganti, gua cuma makan roti dan juga mee. Sayur gua makan banyak sikit. Pasal, bila kita makan supplement ni, kita amat wajib makan sayur dan buah-buahan.

Makan kena seimbang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat