Followers

29/03/2011

Today workout-Shoulder+ bicep


Hari ni trainning macam gile2 sikit.

Sambil layan lagu spring kuat-kuat, gua train shoulder , bicep ngan sikit chest. Ala chest tu pun setakat pump bench press je.

Jarang sebenarnya gua focus on bicep je. Sebab, kalau lebih dari 40 minit gua pum bicep, gua rasa kejang pula. Maybe sebab gua tak ambil asid amino. Sebab tu dia tak recover balik dengan cepat. Takpe, bukan elok sangat kalau asyik makan sumpllement ni. Boleh cover pakai ulam.

Fokus tu penting dalam trainning. Halwa telinga adalah sangat membantu untuk kita fokus dalam latihan. So pasang la lagu yang boleh buat lu orang improve lu orang punya fokus..

Training gua hari ni;
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Sit machine fly
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat