Followers

20/03/2011

Gym sepuas hati-2


Pergi gym lagi...

Nak buat macam mana, gua memang suka main gym. Walaupun sampai sekarang badan gua tak jadi macam sazali samad, tapi gua tetap main gym. Bagi gua tak semua orang main gym untuk jadi body builder. Ada yang datang gym sekadar nak berpeluh.

Tapi gua, datang gym sebab nak bina badan. Samada gua dapat jadi macam sazali samad, itu terpulang pada semangat gua. Tapi gua rasa kalau gua constant main lagi setahun dua, rasanya jadi badan gua macam tu.

Ok latihan gua di sesi kedua untuk hari ahad ni adalah back dan squat.
  • Sit up super set
  • Chin up
  • Lat-pull down behind neck
  • Lat pull down ( front)
  • One arm-dumbell row
  • Dumbell bent-over row
  • T-bar row
  • Squat
  • Leg press
Rasa penat gile tadi. Hampir dua jam juga la gua pump back. Sampai tak larat buat abdominal course untuk penutup.

Venue tadi, gym precint 9.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat