Followers

15/03/2011

Today workout-Back-tricep


Tukar corak permainan.

Ingat dalam bola sepak je boleh tukar corak permainan, dalam gym pun boleh. Kata orang kena pelbagaikan workout kita. Kalau tidak, badan akan statik camtu je.

Gua tadi main back + dengan tricep. Habis semua coz tu, gua pump chest sambil selang seli dengan buat abdominal. Saja main campur2. Lagipun gua nak reduce weightkan, so tak salah. Yang penting kalori dapat di bakar dengan banyak. Bukan senang nak bakar kalori dengan banyak tau.

Kalender aktiviti persekutuan bina badan Malaysia dah keluar. Saja gua check samada ada tak event selain bina badan. Gua bukan nak masuk bina badan. Gua usha bulan jun ni ada Mr Fitness. Menarik ni. Gua nak join la. Last year gua join. Tapi kalah. Tahun ni andai la tak ada halangan yang melintang, gua nak bawa balik somethin dari tournement tu.

Latihan hari ni;
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
Tricep workout:
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Venue hari, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat