Followers

06/03/2011

Today workout- back+tricep


Hari ni gua cuba buat straight set. Maknanya gua gabungkan 4 or 3 jenis exercise dalam satu set. Penat tau. Macam nak mati gua rasa tadi.

Fokus gua tadi bahagian back dan juga tricep. Brodband slow la, payah nak upload clip gua main tadi. Takpe nanti gua upload.

Masa dulu, mula-mula gua main gym, gua tak tahu pun bahagian back ni banyak exercise. Gua ingat setakat gayut je. Masa tu gayut pun gua rasa macam nak mampus. Sebenarnya banyak style untuk back workout. Bahagian belakan badan ni sebenarnya banyak lemak terkumpul. Sebab tu kena workout bahagian tu. Sebelum ni gua pun ingat belakang tak payah nak exercise. Janji perut kempis. Rasa tak bawah ketiak lu orang berlemak? Back workout adalah salah satu jalan untuk buang lemak bahagian tu.

Pastu tengah belakang kita pun salah satu tempat lemak berkumpul, sebab tu bila masa gua gemuk dulu, gua rasa macam badan gua ni bongkok. Mula-mula gua ingat tulang gua memang bongkok, tapi rupanya lemak banyak kat situ.

Pasal straigt set tu nanti la gua explain, lagi senang nak explain kalau guna clip.

Ok, gua letak carta back workout untuk rujukan lu orang. Actually kat sidebar gua dah ada. Tapi lu orang selalu terlepas pandang.

Venue hari, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat