Followers

03/03/2011

Today workout- Chest + Squat


Hari ni gua dengan sahnye jadi ahli gym rakyat KBS.

Hahah...selama ni gua ahli haram je. Bukan gua tak mau daftar. Tapi nak tengok gym tu establish tak pendaftarannya. Apa yang members dapat selain dari boleh guna gym.  Tengok management dorang dah mula ok. Members dah dapat kad. Pastu program dah banyak.

So why not gua sign in kan. Pendaftaran rm 15 + bulanan rm 30. Bulan pertama kena la bayar rn 45. Murah beb.

Kalau kira, sehari purata rm 1 je. Mana ada gym macam tu. Complete plak tu. Bermakna, gua lepas ni tidak akan jadi ahli gym yang lain. Kalau gua masuk contest pun gua akan mewakili gym rakyat KBS.

Trainning gua hari ni adalah chest dan squat:

Chest workout
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
Squat workout:

  • Leg curl
  • Squat
  • Machine seated squat
  • Leg Press
Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat