Followers

14/03/2011

Today workout- Shoulder + Tricep


Sambil puasa sunat isnin gua workout.

Bukan nak riak or menunnjuk yang gua ni puasa. Cuma ingin gua katakan, takkan terjejas puasa itu kalau main gym. Puasa menjadi satu masalah bagi orang yang sebenarnya malas. Bagi gua, body builder lain gua tak tahula. Puasa sangat baik untuk diet. Lagi pun dapat pahalakan.

Masa bulan ramadhan tahun lepas, gua still tak skip trainning gua. Malah time tu gua baru je belajar cara superset workout.

Sebenarnya yang penting hati. Kalau hati tu dan semangat tu kuat, everythin is can!

Trainning gua hari ni, shoulder dan tricep.
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat