Followers

20/03/2011

Gym sepuas hati


Hari ahad, hari yang paling puas untuk main gym.

Gua boleh lepak lame-lame kat gym sebab banyak masa terluang. Seawal 8.30 tadi gua dah mulakan trainning gua. Dalam kepala aim nak main chest dengan bicep. Macam biasa, hari ahad ni biasanya gua antara orang pertama yang buka pintu gym. Dah  macam bapa gua punya pula.

Latihan gua masih dengan superset. Tapi dengan medium weight.

Ok ni latihan gua tadi;
  • sit up supert set
  • chin up
  • Bench press machine
  • Dumbell bench press
  • Bar dip
  • Incline bench press
  • Dumbell incline press
  • Decline bench press
  • Machine pull chest press
  • Dumbell bench press 
  • Pull  over
  • Chest machine fly
  • Bicep machine curl
  • Barbell arm curl
  • Dumbell Arm curl.
Banyak gile gua pump tadi. Maklumla, 2 jam 1/2 kat gym. Banyak la benda boleh buat. Petang ni pukul 3 gua ingat nak ke gym lagi. Rasa macam tak puas lagi.

Sekarang gua rest kejap. Sambil makan sup sayur rebus. Tambah sikit ayam. Segalanya rebus. Minyak langsung gua tak letak. Memang healthy punya makanan. Nasi? tak makan pun. Cukup la setakat protein dan sayuran. Karbohidrat hari ni cuku dengan 2 keping roti gardienear masa breakfest pagi tadi.

Venue tadi, di gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat