Followers

23/03/2011

Today workout-Back-tricep


Gym, dengan gua dah terlalu sinonim.

Kalau sehari tak pergi, rasa macam tak best. Agaknya kenapa la gua boleh terjebak dalam sukan ni.

Sebab gua suka main gym, bila main gym kita akan nampak kesan usaha kita tu depan mata. Kalau main bola lain, bila main bola baru tau orang tu terror ke tak. Tapi bila main gym, dari jauh orang dah tau, mamat ni tengok dari susuk badan dia mesti main gym.

Latihan hari ni,gua cuba maximizekan gua punya rep. Kalau boleh nak buat berapa banyak yang boleh . adi trainning back dan tricep. Gua cuba dengan berat yang sangat medium dan buat rep yang sangat boleh. Sampai kejang la juga tangan gua tadi.

Ni senarai trainning gua tadi;

  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
Tricep workout:
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat