Followers

10/03/2011

Today workout-Back-tricep


Walaupun gua sakit kat lutut, tapi hari ni gua berjaya gagahkan diri untuk trainning ke gym.

Ayuh, mari ber tepukan kat gua...hahaha..poyo gile la..lantakla, blog gua. Gua je tahu macam mana keadaan trainning masa sakit.

Dah nama gila gym, sakit pun turun trainning juga. Yang penting hati. Masa sakit sekarang ni, gua hanya beri tumpuan pada upper body. Hari ni gua buat back workout. Masih dengan high rep dan superset style. Ada hikmah juga gua rest semalam. Hari ni gua rasa energy membuak-buak. Macam tak penat langsung. Nak kata gua makan banyak, pagi tadi sarapan meggy goreng yang tak sedap.

Deadlift, cuma tu je yang gua tak boleh buat. Ya la sebab ia perlukan kekuatan squat.

Latihan gua hari ni gua gabungkan sikit dengan tricep. Sebab gua cek minggu ni gua kurang buat tricep.
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
Tricep workout:
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Venue, gym rakyat KBS .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat