Followers

08/03/2011

Today workout-Shoulder


Diet ni penat sebenarnya.

Gua nak angkat besi berat-berat pun tak bermaya. Angkat ringan-ringan je la. Tapi buat high rep.Ramai yang kata, buat apa nak diet, nak buat cut. Gua kurang setuju dengan kata-kata macam tu. Betul kita buat macam tu tak semestinya untuk masuk competition.

Tapi adakah, badan besar dan bulat itu nampak cantik? Tak macam tong drum ke. Awek tengok pun cabut beb. Tu yang belum kawen, yang dah kawin, buat geli bini je.

Gua workout untuk maintain bentuk badan. Gua tak nak buat bagi besar. Nak bagi nampak cantik je. Cukup.

Competition?

Tak terfikir untuk pertandingan bina badan. Tapi competition lain, yes. Cuba lu orang tengok jay cutler ni . Agak-agak mak lisa surihani terima tak mamat ni kalau die masuk meminang anak die?

Trainning gua hari adalah shoulder workout.
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Venue,gym rakyat KBS.

1 comment:

Fm said...

yooo!! sangat setuju! bulat dan besar...canggih ke? org nak ripped, bukan nak besar...apa2 pun, depends on people preferences. tp mmg, ripped is the best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat