Followers

17/03/2011

Today workout- overall


Hari trainning hari yang ke lima dalam minggu ni.

Agak slow sikit latihan hari ni, sebab gua tak buat superset. Sengaja gua cuba buat workout yang biasa. Tapi Gua buat dengan perlahan. Rep pun tak banyak, dalam 10 ke 15 saje. Bezanya, cara gua push, agak perlahan.

Kenapa kaedah ni gua try? Sebab gua nak rasa muscle tu kembang. Sebenarnya kita workout kita ni perlu memberi  kesan pada muscle. Kalau setakat kite pump laju-laju tapi tak rasa, ianya cuma dapat membakar lemak saje. Lebih kurang macam kita buat erobik la. Tapi untuk membesarkan muscle, ia sangat perlu untuk kita tahu tahap mana kesan workout kita pada muscle.

Saja gua ubah sikit latihan hari ni, ya la asyik buat superset je boring juga. Lagipun gua nak buat prep untuk corak permainan gua bulan depan.

Latihan gua hari ni,
  • Behind neck military seated press
  • Military seated press
  • Becnh press
  • Inclin bench press
  • Arm curl by machine
  • tricep push down
  • leg press
Kesemua exercise ni gua buat 6 set, venue hari ni gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat