Followers

07/03/2011

Today workout- Chest


Macam yang pernah gua cakap, minggu ni gua diet dan buat lose weight trainning.

Gua cuba kurangkan pengambilan gula dan juga nasi. Target gua a day without sugar and rice. Amacam boleh bikin tak?

Mesti boleh punya, gantikan apa dengan apa yang patut. Contohnya, gula tu boleh digantikan dengan manisan buah. Nasi pula boleh di gantikan dengan mee atau roti. Kadar pengambilan masih dengan kuatiti yang sedikit. Sebab gua makan 6 kali sehari. Malah kali ni, gua kurangkan protein juga. Gua try seminggu ni. Nanti kita tengok result die.

Trainning gua pula masih mengekalkan dengan superset style dengan high rep. High rep tu payah tau. Bayangkan lu orang buat sit up 60 kali, lepas tu buat 6 set..boleh..lu orang boleh punya.

Latihan hari ni adalah chest workout.
  • Superset sit up
  • Chin up
  • Bench press superset
  • Dumbell press
  • Incline Bench press superset
  • Incline Dumbell Press
  • Decline Bench press superset
  • Pull Over
  • Machine flying chest
  • Hangging leg raise superset (untuk perut)
Gua buat trainning superset ni sampai bulan 3 je. Lipo 6 pun sampai bulan 3. Start bulan 4, gua akan tukar cara latihan. Lebih kepada buat size badan..

Venue, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat