Followers

14/03/2011

Today workout- Chest + bicep


Ni semalam punya story. Ingat nak update malam tadi, tapi dah layan mentor sampai terlupe.

Semalam gua pergi di KBS. Setiap hari ahad, gua memang akan ke gym KBS. Gua akan main gym sampai 3 jam. Puas , boleh buat macam-macam.

Gua jumpa satu kaedah yang menarik untuk workout ni. Gua usha dari blog zaki khan. Ade bodybuilder ni, dia syorkan main 2 minggu pertama dalam sebulan workout  untuk mass. 2 minggu berikutnya untuk cutting. Gua rasa nak try la untuk bulan 4 ni.

Permakanan sangat penting bagi sportmen. Tapi gua bantai je.Cuma jage sikit-sikit. Macam minggu lepas, jumaat sabtu dan ahad, gua makan nasi. Adoi...susah betul nak disiplin dalam permakanan.

Ok, trainning semalam chest dan bicep.
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Sit up super set
Venue, gym rakyat kbs.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat