Followers

24/03/2011

Today workout- overall


Hari ni gym sunyi sepi..

Jangan kata orang main gym, yang jage gym pun sama juga. Ghaib entah ke mana. Gua sorang je dalam gym tu. Apa lagi, gua buat macam gua punya gym la.

Trainning hari ni, gua gelarkan qada' workout. Sebab gua main semua part. Dari shoulder sampai la ke kaki. Duration time gua ambil cuma 1 jam 1/2 je. Lebih kurang la. Dari pukul 12.30 sampai pukul dua. Setiap exercise gua buat cuma 4 set. Setiap set gua buat high rep. Gua tak main maximum berat. Ambil medium je. Yang penting gua rasa muscle tu kembang.  Lebih kurang buat size la.

Bahagian lutut gua masih tak berapa sembuh lagi . Sebab bila gua buat leg curl press, masih tak boleh buat secara sempurna.

Ayo, takkan kena urut lagi.

Trainning gua hari ni;
  • sit up superset
  • chin up + bar dip
  • behind neck shoulder press
  • military seated shoulder press
  • dumbell fly +front raise
  • bench press
  • dumbell bench press
  • dumbell curl
  • tricep push down
  • leg press
  • leg extension
  • hanging knee up
  • hanging leg raise
Ha..banyakkan, nama pun main overall mesti la banyak. Ramai yang tanya macam mana nak buat sixpack, gua pun tengah berusaha ni nak kasi kelaur gua punya sixpack. Macam mana gua buat? Basic je, sit up buat banyak kali.


Ni chart exercise untuk perut. Lu orang cuba ikut. Tapi harus di ingat, permakanan merupakan faktor penting kecemerlangan latihan lu orang.

Venue hari ni, Gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat