Followers

16/03/2011

Today workout- smart set


Janggal trainning gua hari ni. Smartset workout.

Macam mana tu. Senang je.Upper workout dan lower workout. Ni cadangan dari shahril member gua kat gym. Smart set bagus untuk reduce berat. Tujuan utama smartset ni adalah untuk membakar kalori dengan lebih banyak.

Camner gua buat? Okay. Gua sempat buat dua course tadi. Course yang pertama gua buat macam ni;
  • bench press
  • squat
  • arm curl
  • sit up
Course yang kedua ;
  • military seated machine press
  • leg press
  • wide grip pull down
  • dumbell curl
Setiap satu course gua buat sebanyak 6 set. Untuk course yang pertama tu, repeatiation cuma 10 ke 12 je. Yang no 2 tu 30 rep gua buat. Sebab course kedua tu gua banyak guna mesin.

Lepas buat semua ni gua ingat nak tambah satu course lagi, tetiba wak ajak gua join mizi trainning kaki.

Bagus teknik wak ni sebenarnya. Ramai yang tak tahu sebenarnya untuk besarkan muscle tak semestinya kita angkat besi berat-berat. Sebenarnya, kita kene pastikan masa workout tu, muscle kite kembang. Macam mana nak bagi kembang, teknik betul. Kalau buat macam ayam serama macam mana nak kembang.

Venue hari ni , gym rakyat KBS.

1 comment:

Unknown said...

whohoho dah lame dah tak maen gym..sebab mase body tgh mencanak naek itu hari susah nak maen bola..sebab ketol2 banyak sgt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat