Followers

27/03/2011

Today work out- Shoulder


Petang ni pergi lagi gym.

Dari dok tido kat umah, adalah lebih baik gua pilih untuk bersukan. Kali ni gua pi ke gym precint 9. Ala kat depan teja punya food court tu. Kalau yang dok kat putrajaya tu tau la.

Kali ni gua trainning shoulder plak. Penat memang penat. Dah la makan kurang. Diet le katekan. Citer sikit pasal diet ek. Gua ni dah hampir sebulan wa kata gua diet. Tapi tadi gua cek berat masih maintain je 90kg. Ayo, tak ade effect ke? Gua rasa badan gua macam dah kembang sikit la. Actually, minggu ni adalah minggu last gua akan gunakan lipo 6. Start april gua akan beralih pada whey protein. Kali ni gua nak buat saiz sikit. Gua akan buat untuk dua minggu dulu. Nak tengaok apa kesan dia. Macam mana rasa masa trainning, mana tau lagi penat ke.

Bab permakanan, gua akan cuba kawal je. Tak diet sangat. Bulan 5 baru gua akan buat heavy diet.Diet ni gua tak ada halangan untuk kawal nafsu, cuma satu je. Bila gua diet, bini gua mesti nak diet jugaa. Masalahnya, bini gua kurus. Kalau die diet makin kering la jawabnye die.

Orang kata, kalau makan protein perut akan buncit. Betul ke? biar gua buat kajian dulu kat badang gua.

Venue tadi, gym Precint 9.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat