Followers

06/04/2011

Today workout- Chest


 Wa. agak lame juga kali ni gua rest. Last pi trainning minggu lepas hari rabu. Ni minggu ni start balik sam juga, hari rabu. Genap seminggu gua rest. Rasa macam perut dah kedepan sikit je. Ke cuma perasaan gua je.

Macam wa cakap, bulan 4 ni adalah bulan membesar. So gua dah start makan protein. Namun begitu, gua cuma makan protein sebelum trainning untuk hari ni. Sebab gua saja nak try, tengok ape rasa pada badan. Larat ke tidak trainning tu. Hari ni sebagai mukadimmah trainning minggu ni, gua workout chest.

Ok ni set trainning gua hari ni.
  • Sit up superset
  • Chin Up
  • Bench Press+Inner bench press+Dumbell Bench Press
  • Incline bench press+Inner incline bench press+ incline dumbell bench press
  • Decline bench press+Inner decline bench press
  • Dummbell bench press
  • Pull over
  • Dumbell fly
  • hangging leg up row
Wak cakap, gua punya size kira jadi. Sebab cepat nampak size. Cuma shoulder gua je kurang. Nampkanya gua kena cari kaedah besarkan shoulder dengan betul.

Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat