Followers

13/04/2011

Yesterday workout- Shoulder


Semalam bizi sikit. Balik gym terus buat kerja. Lepas tu, tangan menggigil tak boleh nak pegang keybord. Agaknya sebab sekarang ni gua main berat. Tu yang letih semacam tu .

Semalam gua trainning shoulder. Gua kurangkan superset semalam. Untuk mula gua buat triset militaru seated press. Pastu gua buat superset untuk fly dumbell dan front raise. Lepas tu semua gua bantai single set. Sebab nak focus pada berat dan juga fell kat muscle.

Lately ni gua dah tak jaga makan. Cuma malam je tu gua memang tak makan. Agaknya sebab dah terbiasa kot. Tapi, kesan dari gua diet yang paling gua ketara adalah, mood makan tu kurang dah. Kalau lapar je baru makan. Em, bagus juga ek..

Trainning wa semalam:
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
Venue Gym rakayat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat