Followers

13/04/2011

Today workout-Back-tricep


 Hari ni gua rasa macam letih sikit trainning. Nak main heavy pun cam tak ada mood. Tapi  gua kuatkan juga semangat gua.

Ikut hati memang nak balik je. Tapi sayang pula sebab protein dah minum, takkan taknak train plak.
Gua tengok cermin , ingat badan gua dah besar.

Tapi cam kecik je lagi. Gua try tanya bebudak kat gym, dorang kata wa makin kecik. Alamak, gua nak besarkan badan, tapi apesal makin kecik plak. Haiyo, takkan salah teknik kot. Ke gua kurang makan.

Wa rasa makan dah banyak.

Orang kata, trainning back ni memang letih sikit. Tapi kebiasaannya gua memang suka trainning back. Cuma hari ni gua rasa cam penat kot. Tu yang cam kureng je main back.

Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat