Followers

08/04/2011

Today workout-Shoulder


Boring dok opis tadi. System kat opis semua down. So wa apa lagi pergi memulau kat gym la. Jahat tak? haha. Dah minat gym gitu le gamaknya.

Wa pergi gym precint 9, Ingat tak ada orang. rupanya ada 4 orang kat situ. Sempat la wa main dari pukul 11.10 sampai pukul 12.40. Kira cam sejam setengah la. Workout wa tadi semua pada shoulder. Ya minggu ni wa belum sempat main shoulder.

Tadi gua timbang berat wa. Alamak naik 2kg la. Dah cecah 94kg. Hari tu cantik dah 90kg. Agak sebab gua cuti kat sabah hari tu, makan banyak. Dan pula sekarang ni gua dah start makan protein. Memang ada orang kata, berat badan naik tak pe. Janji bentuk badan tu tak berubah. Lemak tak nampak. Tapi pada gua, berat tu adalah subjek, dan bentuk badan itu pula adalah predikatnya. Kalau buat tak endah je, maka jadi syok sendiri la jawabnya.

Tak pe, wa akan cuba tingkatkan pengawalan makan gua.

Ok trainning gua tadi adalah;
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
Venue, gym precint 9.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat