Followers

07/04/2011

Today workout-Back-tricep


Hari kedua pergi ke gym minggu ni.

Latihan hari ni tumpu pada back dan tricep. Gua still main superset. Tapi gua main berat dan cuba buat sebanyak yang mungkin. Besar tak besar badan gua nanti kita lihat.

Ade orang kata, nak besarkan badan kena makan banyak. Tapi gua takut bukan muscle yang naik, tapi lemak yang naik. Rugi beb. Penat selama ni gua diet kalau naik lemak. Bab makan ni la yang payah nak jaga. Setakat ni gua balun je. Cuma jadual makan gua yang boleh di katakan ok.

Bulan depan opis gua ade sukan. Gua ingat dan cuba banyak game la masa tu.

Trainning gua tadi, back dan tricep;
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
Tricep workout:
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Venue hari ni, gym rakyat KBS.

2 comments:

faisal said...

ppeeerrrrhhhh....leh jadi bodyguard ni..teruskan usaha lu..

http://faisalapardi.com/

toyolkiut said...

TK spnjg idup x pnh pegi gym..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat