Followers

27/04/2011

keinginan nak kurus melebihi segalanya


Sekarang ni susah nak curi masa untuk update blog. Bizi sikit. Biasa la bila dah bulan 5, gua akan sibuk dengan sukan jabatan. Nak fokus pada blog pun tak sempat.

Macam mana kehidupan gym gua?

Tu pun jadi masalah sikit. Setakat ni gua masih hanya mampu pergi sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Gian je bila tak main gym. Minggu lepas tak dapat pergi kerap sebab gua sakit. Gua rasa berat dah turun sikit. Sukan jabatan ni pun satu hal gak. Gua tak dapat fokus pada apa yang gua nak dalam bina badan. Nak cut tak boleh nak build up pun tak boleh.

Setakat ni gua hanya boleh maintain je . Main pun dalam dua hari ni gua guna overall. Sebab takut nanti ada bodypart yang termiss pula.

Tak apa, target gua mr fitness bulan 6 ni.

Bila injured atau dapat sakit macam demam or cirit birit ni, mengganggu trainning wa sebenarnya. Hari tu wa demam. Strenght gua habis bai. Ni yang gua kena cari balik ni. Badan pun nampak kurus je. Dah tak tegap macam dulu.

Kalau sempat wa update lagi pasal gym ni. Nampak gaya bulan ni gua banyak miss nak update blog gym ni. Tak apa, miss update ok. Jangan miss trainning.

Gym ni minat gua!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat