Followers

22/02/2011

Today workout-Shoulder

Mengah beb, hari main gym. Gua pun tak tau kenapa. Agaknya sebab gua pantang gula dan nasi kot. Bila pantang gula, ramai yang kata nanti pengsan la, itu la ini la. Tapi setakat pengalaman gua, everything is ok. Tak pernah pula gua pengsan.

Cuma kita kene pandai cover la. Diet ni biar la diet yang sehat. Ramai yang kata bila diet jangan makan. Gua diet juga. Tapi 6 kali makan beb. Tapi tengok la apa yang gua makan. Kuantiti yang bersederhana.

Lagi satu, bila diet kita kene sesuaikan dengan workout. Ini akan bagi kesan dekat kesan pembakaran karbo dan protein.

Ok, trainning gua hari ni tertumpu dekat shoulder.

Ni senarai trainning gua:
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Venue , gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat