Followers

21/02/2011

Diet


Gua start diet hari ni. Pantang betul gua kalau orang cakap, "ala sehari je tu diet...!"

Kata-kata macam tu la yang bakal kuatkan semangat gua. Gua nak turunkan 10kg berat badan gua dalam masa dua bulan. Maksure bulan 4 berat gua dah 80. Step pertama, jangan makan nasi dan sehari cuma segelas saje air gula.

Workout pula tiap hari sekurangnya-mesti 10 kali chin up. Biasa tengah hari gua pergi gym kan. Masa kat gym gua selalunya buat chin up 5 set. So maknanya gua kena tambah 5 set lagi kat rumah gua. Workout lebih sikit. Sayur wajib makan. Protein gua cuba kurang sikit. Makanan berminyak, kalau dapat la gua akan kurang kan.

Ni yang pening bini gua la ni. Nak masak macam mana la.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat