Followers

02/02/2011

Today workout- Chest


Yes, hari ni dapat juga gua pergi gym. Tahu tak, dalam sehari tu sebenarnya banyak halangan gua kena hadapi untuk pergi ke gym.

Kadang-kadang kene menyorok keluar dari office tau tak. Hahah, kengkadang, pikir balik macam-macam cabaran gua nak pergi gym. Sebab tu gua rasa gua nak buat sampai jadi. Biar apa orang kata, gua kena telan bulat-bulat. At least, gua nak dapat something tahun ni dari event gym gua.Tahun lepas gua dah terlepas Mr Badang, nak buat camne, abah lebih pentingkan. Kalau ada rezeki, nanti gua akan dapat juga title tu.

So latihan hari ni, chest workout.
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
 Venue, gym Rakyat KBS

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat