Followers

16/02/2011

The bodybuilder


Member gua hari tu datang opis...mamat ni memang dah lama pindah.

"Ish kurus lu skang zul, dah masuk competition ke?" tanya member gua tu.

Gua jawab," camne nak masuk. Cik Rozaimi mana bagi."

Member gua sambung lagi," bukan cik rozaimi je tak bagi. Majlis fatwa pun tak keluarkan fatwa boleh masuk sukan ni."

Entah la, gua pun rasa gua tak masuk sukan ni. Gua main gym cuma nak syok sendiri je. Sama la macam blog gym gua ni. Gua tulis apa gua main. Bukan lu orang paham pun nama-nama jenis exercise yang gua tulis. May be ade yang paham sebab refer pada chart kat sebelah blog gua tu.

Janji gua hepy blog sambil gym. Ai, gua teringin sangat nak masuk arm wrestling..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat