Followers

07/02/2011

Today workout- Chest


Rutin harian kembali macam biasa. Harap-harap la minggu ni jadual gua ke gym tidak terganggu. Target minggu ni pergi gym 4 kali seminggu.

Hari gua train chest. Sekarang ni dah boleh biasa dengan heavy sikit. May be sebab dah 3 minggu train. Tapi gua target nak start diet bulan ni. Kene main dengan repeatation yang banyak. Lepas tu weight tak boleh berat. Kena angkat besi yang ringan je.

Minggu ni gua cuba diet dan main gym guna superset style dengan penuh disiplin. Main gym ni kene banyak sabar, disiplin kena tinggi Sebab kita nak ubah bentuk badan. Kalau setakat nak keluar peluh, rasanya main lawan makan limau pun boleh keluar peluh.

Set trainning gua hari ni:
  • Sit up superset
  • chin up
  • bar dip
  • bench press
  • inline bench press
  • Incline dumbell press
  • decline bench press
  • pull over
  • Sit machine fly
  • Sit up super set
Venue, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat