Followers

09/02/2011

Today workout-Back


Kata wak, gua dah tak payah buat superset. Sebab kalau buat superset nanti badan jadi lagi kecik. Lepas ni dia suruh workout style build punyer. Nak bagi besar baru cut. Masalahnya, gua nak cut lagi. Sebab badan gua masih banyak lemak.

Tapi betul juga, kalau muscle tak ada, macam mana nak cut. Tak ape, memandangkan gua sekarang tangah fokus untuk game tarik tali, gua hanya buat strenght dulu. Minggu depan baru gua build.

Makan still jage.

Sebut pasal fokus, tadi gua cuba buat deadlift. Mule2 gua cuba angkat yang 100kg. Steady je. Boleh capai sampai 10 reps. Lepas tu gua nak try angkat yang 150kg. Sekali member gua Ein, kacau gua. Hilang fokus. Satu rep pun tak boleh.

Main besi ni fokus kena betul. Kalau lari fokus tu, jangan harap boleh sampai target.

Senarai trainning hari ni.
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
Venue, gym rakyat KBS.

1 comment:

Anonymous said...

Adik aku bru 3bln main 10x lg mantap dri lu.hahaha apa pn lu x dak.gua igt baik lu main boling padang je la bro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat