Followers

15/02/2011

Today work out-Overall


Salam Maulidur Rasul..
Today is holiday. Actually dari semalam gua dah holiday. Maklum la hari ahad gua kan ada game tarik tali sempena hari wilayah. Penat gila woo. Mau tidaknya, dari pagi sampai ke petang asyik tarik tali. Mau putus tangan gua di buatnya.

So hari ni gua ambil peluang back to the gym. Nak maintain stamina dan strenght kena la pergi gym. Banyak lagi sukan yang gua nak masuk ni.

Hari ni gua pergi gym yang dekat rumah gua di Kota Warisan. Baru gua tau nama gym tu Jaws and fitnes gym. Gua main overall workout. Nak qada' la kata kan. Gua main dengan weight yang gua rasa berat. Saja gua nak angkat berat-berat. Sebab gua dah malas nak main potong ni. Potong tapi tak jadi juga. Pasal diet selalu tak istiqamah.

So ini trainning gua hari ni.
  • Seated military dumbell press
  • front dumbell raise
  • Side lateral raise
  • Behind neck press
Chest workout:
  • Bench Press
  • Dumbell fly
Arm workout:
  • Alternate arm curl
  • tricep dumbell extension
  • bar reverse curl
Leg workout:
  • Leg curl
  • Squat
  • leg extension
Venue hari , Jaws Gym fitnes center

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat