Followers

20/02/2011

Today workout- back+tricep+squat


Lama gua tak buat macam ni. Dari pukul 9 pagi sampai pukul 12.30 tgh hari gua bertapa kat gym. Gua main 3 part. Back, tricep dengan squat. Ketiga-tiga part ni gua tak buat lagi minggu ni. Tu yang cover hari ni. Serius memang puas dapat main gym lame-lame.

Hari ahad, gua ingat gym tak ada orang. Sekali, boleh tahan juga orang yang datang kat gym. Tak la sesak, tapi ada la. Kat gym ada budak yang trainning copoiera. Menarik juga gua tengok. Teringin nak belajar pun ada juga. Tapu rasanya tak payah kot. Badan gua dah la besar. Kang kalau jatuh, dah macam nangka busuk pula.

Ok,ni senarai training gua;
  • sit up superset
  • Chin up + Bar dip as warm up
  • Wide-Grip Pull down 3style super set
  • One arm dumbell row
  • Dumbell bent over row
  • Bent Over laterall raise
  • Machine laterall raise
  • barbell bent over row
  • dead lift
Tricep workout:
  • Seated dumbell Extension
  • Tricep pushdown
  • Overhead tricep extension by machine
Squat workout:
  • Leg curl
  • Squat
  • Machine seated squat
Minggu ni kire cukup la trainning gua. Dapat buat sekurang-kurangnya 4 hari main gym, dan dapat main semua part.

Beb lipo dah sampai. Mac, nak kena start diet. Venue hari ni, gym rakyat KBS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat