Followers

03/02/2011

Home Gym-1


Malam ni gua layan besi kat rumah gua. Memandangkan tengah hari tadi gua dah buat chest workout, so untuk malam ni dah macam kepenatan sikit. Tapi keinginan main gym masih membuak-buak.

Nak pergi gym kat ngan rumah, rasa malas nak tinggalkan bini gua sorang-sorang kat rumah. Lagi pun rasa macam tak berbaloi plak nak pergi . Mesti penuh gym tu, pastu barang dia tak banyak. Rasa tak berbaloi plak nak bayar rm5. Kalau kat melaka punya gym tu kira ok la juga.

So apa lagi. gym kat rumah je la.

Trainning gua tadi,
  • Chin up 9 set
  • Sit up superset
  • Dumbell back press
  • Dumbell front shulder press
  • Superset shoulder 3 in 1- military back press, front dumbell press, flying dumbell
Macam biasa untuk set yang pakai dumbell tu gua cuma buat 6 set je. Kira ok la, ade la sejam gua buat tadi. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat