Followers

life mrfeckry

18/11/2010

Today workout - Shoulder


Hari ni gua pergi tengahari dan petang.

Time tengah hari gua trainning shoulder superset. Superset plus dimond style. Semalam dah kedarah ayam masak kurma, so hari ni kena trainning lebih sikit. Mana boleh tahan dengan ayam masak kurma, faveret gua tu.

Ok, back pasal trainning. Pada mulanya gua ingat nak buat 20 repeatition, tapi power cam kurang. Gua agak komfius, kena  power kurang. May be stamina yang kurang. Setiap exercise gua buat 6 set. Set 1 dan dua gua buat repeatiation 20 kali. Set lain gua buat 10 kali je.

So ni latihan gua:
  • Mula dengan sit up super set sebagai warm up
  • Chin up
  • Seated Military Press
  • Behind-neck press
  • Dumbell front press
  • Side laterall press
  • Bent over laterall raise
  • Alternate dumbell press
  • Twist alternate dumbell press
  • Dumbell low-pullesy raise
  • Up-right row
  • wide-grip pull down
May be lu orang tak paham dengan nama-nama exercise. Senang je, boleh rujuk kat carta yang kat tepi blog gua.

Venue, gym rakyat KBS.

2 comments:

helmie zul said...

kalau gua kat cyber nanti boleh join training kat KBS ke?.. sekarang ni gua pun rasa mcm kurang power je..

Mr feckry said...

takde hal.dialukan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

strongest men! are U dare?

click bebanyak cepat